Fiatbarchetta.nl FIAT barchetta forum club Nederland
05 September, 2010, 23:26:28 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom op het barchetta forum. Als je vragen of opmerkingen hebt email dan even naar rbesems@hotmail.com.

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Spamberichten  (gelezen 680 keer)
Ewout
Moderator
*

« Gepost op: 08 Februari, 2010, 19:42:24 »

Ik hoor van mensen dat ze een persoonlijk bericht hebben ontvangen van zogenaamde Moderators of Administrators. Dit is echter SPAM dus open het bericht niet en verwijder het.

Officiele mededelingen worden alleen gemaakt door Ruud, Youri of door mij. Enige andere 'officiele' mededelingen van andere gebruikers zijn dus spam. Mocht je een bericht krijgen of een klacht hebben over een (potentieel) spam versturend lid, stuur dan een persoonlijk bericht met de mededeling naar de drie moderators. Wij zullen dan kijken of het inderdaad een spammer betreft en zo nodig maatregelen nemen. We doen ons best om deze lastpakken te verwijderen voordat ze dit soort ongemakken kunnen veroorzaken maar soms glipt er wel eens eentje door.

Daarnaast is dit een Nederlandstalig forum. Mededelingen worden daarom nooit in het Engels of een andere taal gedaan. Behalve als je geen Nederlands spreekt maar dan kan je dit ook niet lezen  Tongue

Sorry voor de overlast.

Edit: De 'e' van ergernis zit weer in de maand gezien het aantal spammers dat zich aanmeldt. Ik doe mijn best om de spammers zo snel mogelijk te verwijderen maar dit lukt vast niet altijd.
« Laatste verandering: 25 Juli, 2010, 23:47:33 door Ewout » Gelogd

Pressapoco originale
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: