Bedankt voor de bevestiging Henk.
Vergeet niet de inbouwdiepte in de deur te checken met de ramen naar benéden, Ewout. Je zult niet de eerste zijn die er pas achteraf achter komt dat de ramen ineens niet meer helemaal open kunnen...

Haha, nee zo helder was ik nog net wel

Alleen ik geloof dat de speakers in de deur afvallen. De plaats het dichtst bij het scharnier die ik voor ogen had valt af omdat het raammechanisme er direct achter zit. Toen had ik het idee om de speaker dan wat meer naar het midden van de deur te plaatsen maar aan de passagierskant zit daar de handgreep in de weg. Misschien wordt het een zelfgemaakte speakerkast bovenop de balk van de achterwand, net achter het windscherm. Even bedenken of dat mooi staat. Dat heeft wel als voordeel dat het zaagwerk scheelt en altijd weer verwijderd kan worden zonder lelijke gaten achter te laten.
Als het kan wil ik graag de bedrading langs de bestaande kabelbomen leiden. Dan heb je altijd een makkelijke manier om de nieuwe kabels trillingsvrij vast te maken en je zit niet met kabels die alle kanten op lopen en in de weg zitten tijdens het klussen. Niet zo erg als het niet anders kan maar ik vind het wel prettig. Ik heb al een paar keer het kabeltje van de microfoon van de carkit losgetrokken bij het loshalen van de gekleurde panelen onder het stuur. Meer kabels om los te trekken heb ik liever niet

Klonk dat zeurderig genoeg om er niet verder naar te vragen

Met het lucht en waterdicht kastje bedoelde ik de klankkast, ik kon even niet op de naam komen. De binnenkant van de deur is niet een geheel droge plek dus vandaar de eis dat het waterdicht moet zijn. Alhoewel waterwerend of resistent een betere term was geweest. Geen kaal hout dat zich volzuigt met water enzo